Objavljeno: 03.02.2015

Kako organizovati dan


Nekada imamo osećaj da nam dan od 24 časa nije dovoljan i da jednostavno ne možemo da izađemo na kraj sa obavezama i rokovima. Jedna od bitnijih osobina uspešnih ljudi je svakako sposobnost upravljanja vremenom, odnosno dobra organizacija. Međutim koliko god planirali dođe do problema.
bad working day

Pre svega naravno potrebno je da imate plan. Verovatno nećete uspeti da realizujete sve što ste planirali, ali ćete dobiti dobre smernice. Zapamtite da je organizacija veština, i da ćete vremenom sigurno biti sve uspešniji.

  • UVEČE ISPLANIRAJTE NAREDNI DAN
Pre odlaska na spavanje obavezno napravite listu stvari koje želite da obavite u toku sutrašnjeg dana. Zapišite šta želite da obavite i na ličnom i na poslovnom planu. Naravno, nemojte biti frustrirani ako ne uspete da obavite sve što ste zamislili. Neke smetnje se jednostavno ne mogu planirati i morate im se prilagoditi.
  • VELIKE STVARI OBAVITE PRVE
Ukoliko Vas čeka neki važan, težak ili obiman posao obavite ga prvog. Mnogi ljudi započnu dan malim stvarima, ali takvi poslovi mogu uzeti puno vremena, koje će posle delovati protraćeno. Zato je najbolje odmah krenuti sa nečim velikim. Čak i ako ne uradite ništa značajno kasnije, znaćete da je taj dan ipak bio produktivan.
  • OBAVLJATE STVARI JEDNU PO JEDNU
U današnjem poslovnom svetu multitasking je postao norma. Ljudi često nemaju utisak da su efikasni ako ne rade više stvari istovremeno. Ali zapravo ćete postići mnogo više ako rešavate obaveze jednu po jednu, i posvetite im punu pažnju pre prelaska na sledeću aktivnost. Procenite koliko Vam vremena treba da završite određeni posao i ubacite to u svoj plan.

Izvor Edukacija.


arhiva novosti